Dominika Hošková začala hrát na violoncello ve čtyřech letech pod vedením svého otce, violoncellisty Jiřího Hoška. Po studiích na Pražské konzervatoři (prof. Václav Jírovec, prof. Vladan Kočí) a soukromých lekcích u prof. Miloše Sádla pokračovala na Hudební Akademii múzických umění v Praze, kde absolvovala magisterské studium ve třídě svého otce doc. Jiřího Hoška (2007). Později studovala v Izraeli na Jerusalem Academy of Music (prof. Zvi Plesser – violoncello, prof. Avi Abramovic – komorní hudba).
Získala mnohá ocenění v České republice i zahraničí – v roce 2009 se stala absolutní vítězkou ve všeoborové smyčcové soutěži The competition in memory of David Gritz, v červnu 2010 byly její aktivity oceněny udělením Stříbrné medaile Senátu Parlamentu České republiky za šíření dobrého jména a tradic České republiky ve Státě Izrael. Na základě anonymní nahrávky se probojovala mezi kandidáty mezinárodní violoncellové soutěže Pražského jara 2000 a stala se nejmladší českou účastnicí této soutěže. Účinkovala na hudebních festivalech u nás i ve světě.
Jana Bezpalcová se začala učit hře na akordeon v šesti letech. V letech 1993-1999 studovala na konzervatoři v Českých Budějovicích ve třídě Aleny Pustějovské, od roku 1998 zároveň na Vysoké škole múzických umění v Bratislavě u prof. Lubomíra Žovice a doc. Rajmunda Kákoniho. Dále pokračovala ve studiu na Hochschule für Musik Franz Liszt v německém Výmaru ve třídě prof. Ivana Kovala.
Pod vedením prof. Ivana Kovala také úspěšně ukončila studium čtyřsemestrálnímu postgraduálnímu studiu „Konzertexamen“, které je nejvyšším stupněm vzdělání ve všech instrumentálních oborech na hudebních akademiích v Německu. Během svých studií se Jana Bezpalcová úspěšně zúčastnila mnoha domácích soutěží (soutěž konzervatoří Pardubice 1995 - 2. cena, Hořovice 1997 - 1. cena) a umístila se i na předních místech soutěží mezinárodních (Andorra 1997 - 3.cena, Recoaro Terme/Itálie 1998, Nijmegen/Nizozemí 1998, Orense/Španělsko 1999, Hamburg 2005). V roce 2001 vystoupila jako sólistka se Symfonickým orchestrem Slovenského rozhlasu v Bratislavě.
Opakovaně se hudebně podílela na projektech Nadace výmarské klasiky (Stiftung Weimarer Klassik) a také na premiérování nových skladeb studentů kompozice na Institutu pro novou hudbu při Hochschule für Musik ve Výmaru. Nyní pokračuje v koncertní činnosti v České republice, v Německu i jinde v Evropě. Na svém kontě má vystoupení v Rakousku, Chorvatsku či Libanonu. Podílí se také na nejrůznějších hudebně-literárních a hudebně-divadelních projektech i projektech zasahujících do oblastí mimo žánr vážné hudby.